Park Technologiczny SA

  • Zwiększ rozmiar czcionki
  • Domyślny  rozmiar czcionki
  • Zmniejsz rozmiar czcionki
Strona główna
Aktualności

Współpraca

Uprzejmie informujemy, że w tym roku Park Technologiczny S.A. w Koszalinie nawiązał współpracę z oddziałem firmy LG, zlokalizowanym w Dolinie Krzemowej oraz z przedstawicielstwem Ambasady Polskiej w USA z siedzibą w San Francisco.
Wszystkie firmy z branży ICT zainteresowane nawiązaniem kontaktów handlowych i gospodarczych z w/w instytucjami
zapraszamy do sekretariatu PTSA.

 

Zintegrowane platformy serwerowe - Windows serwer

OPIS SZKOLENIA:
Zapoznanie z zagadnieniami administracji Windows Server 2012. Zdobycie umiejętności pozwalających na implementację i wykorzystanie zasad grupowych w utrzymaniu środowiska stacji roboczych oraz użytkowników infrastruktury scentralizowanej Active Directory. Nauczenie obsługi usług serwera DNS, serwera NAP, serwera NPS, funkcji FSRM w zarządzaniu plikami, serwera WDS oraz monitorowania Windows Server 2012.

Więcej…
 

Akademia ICT zakończyła I cykl bezpłatnych szkoleń

Szanowni Państwo
Informujemy Państwa iż Akademia ICT zakończyła I cykl bezpłatnych szkoleń, które odbyły się w Parku Technologicznym SA w Koszalinie.
Szkolenia dofinansowane były z Europejskiego Funduszu Społecznego z działania 8.1.1 i przeznaczone były dla przedsiębiorców i pracowników mikro, małych i średnich podmiotów gospodarczych.
Szkolenia skierowane były do branży informatycznej.

Wszystkim uczestnikom szkolenia serdecznie gratulujemy i dziękujemy za uczestnictwo.

Szanowni Państwo
Informujemy Państwa iż Akademia ICT zakończyła I cykl bezpłatnych szkoleń, które odbyły się w Parku Technologicznym SA w Koszalinie.
wpis z 23 kwietnia
Serdecznie zapraszamy do udziału w bezpłatnych szkoleniach w ramach projektu Akademia ICT.
Jest to II cykl szkoleń przeznaczony dla pracowników branży teleinformatycznej (decydujący jest wpis do PKD) mikro, małych i średnich przedsiębiorstw.
 

„Profesjonalna Obsługa Klienta”

Szanowni Państwo

Park Technologiczny SA w Koszalinie zaprasza do udziału w szkoleniu „Profesjonalna Obsługa Klienta”.

„Profesjonalna Obsługa Klienta” to dynamicznie prowadzone, barwne szkolenie burzące stereotypy myślenia i zachowania w kontaktach z klientem. To dużo dobrej zabawy i warsztatów wspartych praktyczną oraz teoretyczną wiedzą, które pomogą zrozumieć, jak ważny dla firmy jest kontakt z klientem odpowiednio przygotowanego pracownika.

Attachments:
Download this file (AGENDA szkolenia.doc)AGENDA szkolenia.doc[ ]24 Kb18.01.2013 12:21
Download this file (PROFESJONALNA OBSŁUGA KLIENTA.doc)PROFESJONALNA OBSŁUGA KLIENTA.doc[ ]22 Kb18.01.2013 12:20
Więcej…
 


Strona 6 z 8